Het #1 voetbalkamp van Nederland is deze herfstvakantie weer bij sv Otterlo!

ProCamp komt op 23 & 24 oktober naar onze club voor een voetbal 2-daagse van je dromen! Zij organiseren voetbaldagen waarin pret, plezier en voetbal geheel samengaan. Als club zijn wij erg blij dat dit evenement wederom op onze velden wordt georganiseerd.

Wereldtraining

Hoe komt het dat de meeste talenten uit Brazilië en Argentinië doorbreken? ProCamp’s ‘wereldtraining‘ laat jou werelds genieten op het voetbalkamp. De training, door de zorgvuldig geselecteerde trainers, is zeer afwisselend en uitdagend. Met veel individuele aandacht en natuurlijk partijvormen. Je bent zeker een betere voetballer na deze dagen!

Op en top vermaak

Het animatieprogramma door de ProCamp trainers en gezellige lunch maken je dagen compleet. Daarbij is het een super afwisseling op de eigen trainingen bij je club.

Open inschrijving
Veel voetballers en voetbalsters tussen 7 t/m 14 jaar van sv Otterlo en clubs uit de regio hebben de afgelopen jaren ontzettend genoten op een van de kampen. Kijk snel op de website van ProCamp of er nog ruimte is: https://procamp.nl/herfstvakantie.php