Redichem VE1 – Otterlo VE1

26 september 2015 | Redichem VE1 – Otterlo VE1 |  1  –  3

Met een zeer uitgedunde selectie, er ontbraken maar liefst 10 man (!), moesten wij uit tegen het toch altijd lastige Redichem. Wij kregen van het 4e Dennis van Aggelen te leen en zo stonden wij toch nog paraat met 13 man. En zoals verwacht waren wij gedurende de 1e helft volledig aan elkaar gewaagd. Over en weer waren er kansen maar beide doelmannen hielden de nul. Vlak voor rust kreeg Maarten weer een goeie kans en deze keer trof hij wel doel; 0-1. Na de thee ging het voor ons van een leien dakje, want binnen de kortste keren stonden wij met 0-3 vòòr door doelpunten van Martin van Baalen, beide keren op aangeven van Maarten. De spelers van Redichem waren geknakt maar door een misverstand in onze verdediging kregen zij ineens een enorme kans die dan ook benut werd; 1-3. Zouden zij hierdoor een opleving krijgen? Gelukkig was dat niet het geval en zo konden wij de wedstrijd rustig uitspelen en van onze 2e uitoverwinning genieten. Twee kratjes bier waren voor zo weinig mensen misschien wat veel maar ze kwamen wel op. Volgende week onze 1e thuiswedstrijd tegen Wodanseck, die tot nu toe alle wedstrijden heeft gewonnen; zij staan dan ook fier bovenaan met 9 punten uit 3 wedstrijden. Een belangrijk duel dus.

2 wedstrijden gespeeld   2   0   0; 6 pnt.                   Doelsaldo:  8 – 3

Martin van Baalen 2