Otterlo speelde zwaar onvoldoende

OTTERLO ,,Van alle wedstrijden vanaf de voorbereiding was deze de minste. Er was geen initiatief, het was slordig. Zwaar onvoldoende. En daarmee is alles gezegd”, liet Jeroen Spies een diepe zucht.

,,Het trainen was deze week al niet best. We begonnen vandaag nog goed. Een combinatie die net strandde, was het hoogtepunt. Dat zegt alles. In de tweede helft werd een poging van Laurens Foekens ineens geblokt. Dat was het van onze kant. We moeten leren van wat er mis ging, en de wedstrijd snel vergeten”, meende Spies.

,,Met het punt moeten wij tevreden zijn. Teuge mikte op de lat. En in de slotfase redde Bas Pol ons bij een één-op-één situatie. Wij hebben geen moment gevoetbald, terwijl er toch veel ruimte lag. Je vraagt je ook af waarom het tegen SDS wel kan, en het nu niet lukt”, besluit de teleurgestelde Jeroen Spies.

Jeroen Spies, hier op archief folto, was zwaar teleurgesteld over het optreden van zijn ploeg tegen Teuge.

Bron: Ede Stad