Otterlo D2 Kampioen!

Otterlo D2 is zaterdag 2 mei kampioen geworden in de vijfde klasse van het D pupillen voetbal. De voetbalploeg won de laatste wedstrijd met 4-0 tegen Zwart-Wit 63 D5. De koploper, Bennekom D7, speelde hun wedstrijd gelijk waardoor Otterlo D2 alsnog verrassend de terechte kampioen werd. Otterlo D2 had de onderlinge wedstrijd met Bennekom namelijk met 3-0 gewonnen.

Otterlo D2 won acht wedstrijden, verloor één keer en speelde één maal gelijk en het daaropvolgende kampioenschap moest volgens de spelers, trainers, leiders en alle ouders uitgebreid gevierd worden. Na de zege werden de spelers op de platte kar door Otterlo gereden. Na een lekker frietje,frikandel en een sapje was het kampioensfeest ten einde.

Team: Djoerd Seffinga, Thomas de Rooij, Joery Brunekreef, Gydo Wilbrink, Tim Pluim, Niek Putman, Julian van Beek, Leon van Silfhout, Fabio van Laar, Sem Voogt, Stan Hols, Lieuwe Seffinga, Bas Aartsen en Nick Hekman

Leiders: Marjanne Hekman en Tonnie van Laar

Trainers: Flemming Remkes en Arie van Silfhout