Digitale spelerspas

Vanaf het seizoen 2017/’18 stapt het amateurvoetbal over naar het mobiele digitaal wedstrijdformulier. Het invullen van het wedstrijdformulier zal voortaan uitsluitend met de Wedstrijdzaken-app gaan. (Dit geldt niet voor JO9 en JO11).

Iedere speler heeft een digitale spelerspas. Je kunt deze pas inzien via de KNVB Wedstrijdzaken-app. Deze kun je downloaden op je telefoon.

Maak een account aan met hetzelfde e-mail adres als waarmee je staat geregistreerd in Sportlink (de ledenadministratie) van SV Otterlo.

Om je digitale spelerspas te kunnen zien moet er dus in Sportlink een werkend email adres van je aanwezig zijn. Het is zaak om je e-mail adres in Sportlink up-to-date te houden. Weet je niet zeker of je meest recente e-mail adres in Sportlink staat? Stuur dan even een e-mail naar leden@svotterlo.nl

We zullen begin juli naar alle spelende leden een testmail sturen ter controle.

De KNVB heeft alle pasfoto’s van de nog niet verlopen spelerspassen overgezet naar Sportlink, je kunt dus nu je spelerspas bekijken nadat je de Wedstrijdzaken app hebt gedownload. Zorg ervoor dat de foto goed gelijkend is. Indien je foto niet meer voldoet stuur dan een nieuwe recentere foto naar leden@svotterlo.nl

De foto moet voldoen aan een aantal criteria:

Het hoeft geen officiële pasfoto te zijn

Zorg voor voldoende contrast

Gezicht op normale afstand

De ledenadministratie kan de foto’s uploaden in Sportlink tussen 1 juli en 1 november. Hierna kan alleen de KNVB nog pasfoto’s uploaden om fraude te voorkomen!