Geslaagde ING Slotdag SV Otterlo

Afgelopen zaterdag heeft SV Otterlo het seizoen 2014-2015 afgesloten met de traditionele slotdag. Spelers, vrijwilligers en supporters waren zoals ieder jaar van harte welkom.

De traditionele wedstrijden tussen spelers en ouders blijven altijd een groot succes voor de spelers, ouders en toeschouwers. Daarnaast was voor het eerst sinds de bijna 75 jarige historie van SV Otterlo ons nieuwe damesteam van de partij. Zij speelden tegen een afvaardiging van alle herenteams.

Voor het eerst dit jaar heeft onze sponsor ING zich spontaan gemeld om de naam ING aan onze slotdag toe te kennen. Aangezien ING het amateur voetbal een warm hart toedraagt met sportiviteit als belangrijk item is er dit jaar voor het eerst een ING aanmoedigingsprijs uitgereikt per leeftijds categorie. De aanmoedigingsprijs is voor een speler/speelster die zich op sportief gebied dusdanig heeft gemanifesteerd dat wij hem of haar hiermee willen belonen door de ING beschikbaar gestelde ING Aanmoedigingsprijs 2014-2015.

De prijswinnaars waren bij de

B-junioren – Marek vd Broek

C-Junioren – Dennis van Lambalgen

D-junioren – Guido Wilbrink

E-pupillen – Joost van Lambalgen

F – Pupillen – Bram Moret.

Als laatste aanmoedigingsprijs ging naar ons nieuwe Dames 1 team. De dames zijn na de winterstop voor het eerst gestart bij SV Otterlo en door deze ING Aanmoedigingsprijs willen wij hen alvast in het zonnetje zetten voor hun competitiedebuut in het nieuwe seizoen.

Voor een ieder aan de BBQ kon gaan zij ook onze kampioenen gehuldigd. Dit waren de D2 en de C1 die dit seizoen in de prijzen zijn gevallen. Als slot had onze voorzitter nog een tweetal uitmijters door de nieuwe Co-Hoofdsponsor bekend te maken: HIP Design & Styling en daarnaast Evert Meijer te benoemen als lid van Verdienste van de SV Otterlo.

We wensen een ieder een heel fijne vakantie toe!

Het bestuur