De aanleg van het sportpark begint

De aanleg van het sportpark gaat beginnen

Op maandag 24 augustus 2015 begint de gemeente Ede met de aanleg van het sportpark aan de Hoenderloseweg.In eerste termijn gaat het om de aanleg van de bouwweg die toegang tot het perceel gaat geven. In de komende weken zal Oranjewoud de natuurgrasvelden gaan aanleggen en een deel van de geluidswal. Eind september zijn de natuurgrasvelden ingezaaid en kunnen ze tot het voorjaar 2016 tot volwaardige velden doorgroeien.

Na de goedkeuring van de ALV in september/oktober ( Q4 2015 ) zal SV Otterlo de bouw van het clubhuis/kleedkamers gaan opstarten.

In het voorjaar van 2016 zal Oranjewoud het sportpark verder afwerken en het kunstgrasveld hoofdveld en een pannaveld aanleggen.

De finale oplevering staat gepland voor 30 juli 2016.
Ergens in het najaar ( waarschijnlijk 25 september ) willen wij nog een moment plannen waarbij officieel de start van de aanleg wordt vormgegeven.
Dit zal door de verantwoordelijke wethouders van de gemeente Ede gebeuren
Daarvoor krijgen alle leden t.z.t. een uitnodiging.

Met vriendelijke groeten

Jan Randewijk