75 jaar SV Otterlo

Op zondag 1 mei 2016 bestond de SV Otterlo 75 jaar. Ondanks dat de vereniging op dit moment heel druk is met de ontwikkeling van het nieuwe sportpark “Kastanjebos” laten we het bereiken van deze mijlpaal natuurlijk niet ongemerkt voorbijgaan.

Bijzonder aan dit jubileum is dat het samenvalt met ons afscheid van de huidige voetbalvelden aan Onderlangs en de Weversteeg.

De activiteiten rond het 75-jarig zijn van donderdag 26 mei t/m zaterdag 28 mei.

Het volledige programma ziet er als volgt uit:

• Donderdagavond 26 mei vanaf 19.00 uur : Terrein Onderlangs
    • Een ‘nostalgische’ avond in het teken van “Afscheid van Onderlangs”
      • Wedstrijd huidige SVO veteranen tegen oud 1e elftal spelers
      • Wandelvoetbaltoernooi
      • Daarna na borrelen in de feesttent op de Weversteeg met historische foto en video beelden.
    • Vrijdagavond 27 mei vanaf 19.00 uur : Sponsorloop en reünie op de Weversteeg
      • 00 uur een grote sponsorloop waarvan de opbrengst bedoeld is voor de inrichting van ons nieuwe sportpark “Kastanjebos”.
      • Reünie voor alle oud-leden, leden, vrijwilligers, supporters, sponsors en andere genodigden.
      • Tentoonstelling van oude en meer recente foto’s en videobeelden en daarnaast ook plakboeken, wedstrijdformulieren, etc.
    • Zaterdag 28 mei vanaf 15.00 uur : Familiedag, veiling van oude SVO attributen en afscheid Weversteeg.
      • Vanaf 15.00 uur de gebruikelijke familiedag voor al onze leden, sponsors, supporters incl. ouders, kinderen, opa’s en oma’s, etc.
      • Rond 18.00 uur een veiling van SVO attributen van onze sportparken aan Onderlangs en Weversteeg
      • Rond 19.00 uur “sportpark De Weversteeg op slot”
    • Zaterdag 28 mei vanaf 20.00 uur : Spetterende feestavond met live muziek.
      • Grote feestavond in de voor alle leden, vrijwilligers, oud-leden, supporters, sponsors en andere genodigden.

Gedurende deze drie dagen staat er een grote feesttent op ons sportpark aan de Weversteeg en zijn er voldoende mogelijkheden om onder het genot van een hapje en een drankje terug te kijken op 75 jaar SV Otterlo. Voor de gezelligheid natuurlijk ook nog een muziekje en de nodige foto en video presentaties om het geheugen wat op te frissen en de oude tijden weer te laten herleven. We verwachten alle drie de dagen derhalve een grote opkomst van al onze leden, oud-leden, vrijwilligers, sponsors en supporters. Noteer deze data daarom alvast met dikke letters in uw agenda zodat u deze activiteiten niet hoeft te missen.