7-11-2015 – Otterlo VE1 – VDZ VE1

En weer 3 punten te pakken van VDZ. Onze 1e helft was er één om in te lijsten en de ruststand was dan ook maar liefst 5-0 met doelpunten van Harco, 1-0 en 4 opeenvolgend van Maarten; een quattrick dus. Het ene doelpunt was nog mooier dan het andere. Geweldig zoals wij speelden en de goals maakten. Jammer dat wij na de thee verslapten, want binnen 10 minuten stond het zomaar 5-2 en moesten wij alle zeilen bijzetten om niet nog meer tegendoelpunten te krijgen. Ook Frank hield ons in de race door een paar knappe reddingen te verrichten. Na de stormloop van VDZ kregen wij weer meer grip op de wedstrijd en zo konden wij, toch nog gemakkelijk, uitlopen naar 8-2 door doelpunten van good-old Jos, Harco en Herman. Het biertje gleed er weer lekker in kan ik je zeggen met weer eens de volle winst.

7 wedstrijden gespeeld 4 0 3; 12 pnt. Doelsaldo: 27 – 20

Maarten Kennis 7