SVO 75 jaar Afscheid – 26 Mei

SVO 75 jaar Afscheid “Onderlangs” Donderdag 26 mei 2016. Aanvang 19.00 uur.

Aan Onderlangs in Otterlo ligt ons oudste veld. Wie heeft er niet op gespeeld of getraind?

Omdat wij na de zomerstop verhuizen naar ons nieuwe sportpark willen we waardig afscheid nemen van deze , voor onze vereniging, oudste en misschien voor velen nostalgische locatie.

Vanwege de leeftijd van het veld willen wij dit afscheid vieren met onze oudste spelers als deelnemers. Wij willen zo veel mogelijk oud spelers op de been zien te krijgen. Daarom is besloten om een wedstrijd te spelen tussen de huidige veteranen en oud spelers van sv Otterlo. Daarnaast willen we , voor de nog oudere spelers, een of meerdere partijtjes wandelvoetbal organiseren. Dit zal samen gaan met een aantal randactiviteiten, zoals die in het verleden op Onderlangs hebben plaats gevonden. Wat dat precies inhoud: Laat je verrassen!

We rekenen op deelname van ons volledige veteranen elftal en een groot aantal oud leden. Opgave voor deelname kan per e-mail of SMS: janschreuder@kpnmail.nl 0649994406

Geef je op tijd op en geef daarbij aan of je wilt voetballen of wandelvoetballen, zodat wij vooraf een indeling kunnen maken.

Natuurlijk zijn alle overige belangstellenden van jong tot oud van harte welkom om dit unieke schouwspel te aanschouwen. Dus komt allemaal kijken en neem familie en vrienden mee.

Na afloop is er gelegenheid tot naborrelen aan de Weversteeg.

De activiteiten commissie.