21-11-15 Otterlo v1 – DVOV v1

21 november 2015 Otterlo VE1 – DVOV VE1 5 – 1

Vandaag stond in het teken van de revanche tegen DVOV. De uitwedstrijd hadden wij namelijk volkomen terecht verloren en dat gebeurt ons uiteraard geen tweede maal. Ab, Eric en Henk steunden ons spiritueel, maar verder hadden we de ongekende luxe van maar liefst 5 wisselspelers. Wel waren enkele koppies wat getekend door een wat langdradige nabespreking J

Al snel werd het duidelijk dat er vandaag wat te halen viel voor ons. Na wat corner varianten te hebben geprobeerd, had DVOV ook een voor ons aardige variant: eigen goal en dus 1–0. Bij de 2-0 kunnen we Maarten niet onvermeld laten: een mooie assist op de assist en een goede goal van Martin. Hierna werd om de lieve vrede te bewaren nog een goal van ons afgefloten (buitenspel ?!?!), maar zorgde Maarten voor de 3-0 ruststand.

In de rust werden wat wissels toegepast, maar, om een voortijdig sloop van ons sportpark af te wenden J, werd Edwin een tweede helft gegund.

In deze tweede helft scoorde DVOV een mooie goal uit een vrije trap, maar zorgen Dick (met een buikvariant op de goal van Van Daele) en Edwin (gelukkig stond ie er nog in) voor een meer dan terechte 5-1.

Rest alleen nog de spookgoal die ongeveer de helft van ons elftal meent te hebben gezien in de tweede helft…. maar goed, de scheids heeft 5-1 op het formulier gezet en de scheids heeft altijd gelijk.

TOCH ?!?!

8 wedstrijden gespeeld 5 0 3; 15 pnt. Doelsaldo: 32 – 21