18-11-2017 Harskamp VE1 – Otterlo VE1 6-1

Mijn verslag zal zich beperken tot de randverschijnselen rond deze dag. Het begon met een lekke band en heb mijn fiets gelijk bij Geerts gelaten en ben met een leenfiets verder naar het sportpark gegaan. Het sportpark was moeilijk te bereiken want ik moest door een menigte van wel honderden “scheidsrechters” heen. Sommige scheidsrechters tegenwoordig hebben van die kleurrijke shirts maar deze waren allemaal diep in het zwart. De heenweg met de bus was zo gepiept en het voetbal, soms onder de stromende regen, was matig tot slecht. Harskamp was de bovenliggende partij en onze eer werd nog wel gered door een doelpunt van Vincent. Na afloop een biertje gedaan bij Harskamp en toen kon de terugweg beginnen. Jos had een geweldige route in petto want wij zijn via Kootwijk, de A1 en Hoenderloo teruggereden. Het was tenslotte een 2-krattenrit vandaar.

In onze kantine hebben wij ons ook nog even te goed gedaan aan een biertje en aan 11-talschotels; na zo’n lange terugrit waren wij natuurlijk uitgehongerd tot en met.

Ook na vandaag is de lijst van geblesseerden weer verder uitgebreid. Deze lijst wordt zo langzamerhand langer dan de lijst met fitte spelers. Trainen wij te hard of worden wij gewoon (te) oud? Nog 2 wedstrijden te gaan voor de winterstop en dan hebben wij de tijd om te herstellen en te revalideren.

8 wedstrijden gespeeld           3   0   5;           9 pnt.        Doelsaldo: 29 – 35

Vincent Gerritsen 7
Jorens Foecobs 5