18-03-2017 Otterlo VE1 – VDZ VE1 4 – 1

Dat wij niet altijd ongeschonden uit de wedstrijd komen bewijst Eric wel, die na een ongelukkige valpartij met een tegenstander zijn neus zag veranderen.

Het gebeurde vlak voor rust in een overigens uiterst sportieve wedstrijd; een wedstrijd met 2 gezichten waarvan de 1e helft duidelijk voor ons was met 3 doelpunten (ruststand 3-0) en de 2e helft voor onze gasten. Ons 1e doelpunt werd gescoord door Ab die beheerst binnen schoot uit een voorzet van Arno Mulder; onze 2e werd gemaakt door Mark Blankwater die vanaf de 16 met een droge knal uithaalde en onze 3e door Mark Boonzaaijer na een assist van Ab. Naast Arno, Mark en Mark hadden wij als “gastspelers” van de vrijdagavond veteranen selectie ook Pim en Gerard geleend, want van onze eigen selectie ontbraken er maar liefst 11 !!!!. 4 waren er op wintersport, 2 hadden een feestje (o.a. oma werd 90) 3 moesten er werken, 1 was er geblesseerd en 1 trad op als scheidsrechter. Bleven er 11 over maar aangevuld met genoemde gastspelers hadden wij toch een prima elftal plus reserves op het veld staan. Zoals gezegd waren onze gasten in de 2e helft veel beter en zodoende moest Frank nog een aantal keren ingrijpen. Eén keer werd er door VDZ gescoord en wel rechtstreeks uit een corner maar lang daarvan genieten was er niet bij want na een counter van onze kant vergrootte Arno alweer de voorsprong na een prima voorzet van Danny; 4-1 tevens de einduitslag. We hadden een lekkere partij gevoetbald en het biertje in de kantine smaakte, zoals gewoonlijk, beregoed.

15 wedstrijden gespeeld   7   2   6;      23 pnt.             Doelsaldo:  43 – 40

Maarten Kennis 11
Ab Hoogeweg 5