07-10-2017 Otterlo VE1 – EMM VE1 6-1

Voor de 2e keer dit seizoen pakten wij de 3 punten in een vrij gemakkelijke wedstrijd tegen EMM VE1. Leek het zich eerst nog aanzien dat wij gelijk aan elkaar waren, maar toch werd al snel het verzet gebroken. Vincent kreeg een kans om uit te halen op zo’n 25 meter afstand en zag zijn schot in de verre buitenhoek verdwijnen. Niet veel later werd uit een prachtige aanval over verschillende schijven door opnieuw Vincent de 2-0 aangetekend. Zakte EMM al door de knieën of hadden zij een plan B. Nee dus want binnen te kortste keren stond het 4-0. Beide doelpunten kwamen op naam van Patrick terwijl ook hier mooi voetbal aan vooraf ging. Jan Klarenbeek, die al eerder een sublieme assist had gegeven, zorgde voor de 5-0 ruststand. Na de thee kwamen wij al snel op 6-0 en al zou EMM met betere bedoelingen uit de kleedkamer zijn gekomen, die illusie verdween dus als sneeuw voor de zon. Dit doelpunt kwam op naam van Herman. Het spelpeil daalde naar het niveau van het Nederlands Elftal en zodoende bleef er weinig te genieten over. Dat EMM alsnog scoorde mag een toevalstreffer genoemd worden. Wij waren uiteraard zeer tevreden en lieten ons het zilte nat goed smaken.

2 wedstrijden gespeeld           2   0   0;           6 pnt.         Doelsaldo: 10 – 2

Patrick Bunt 3
Herman de Wit 3